29 Tem 2013

Windroy 4.0.3 Android İşletim sistemleri (BİLGİSAYAR)

Windroy

Windroy, Windows işletim sistemi kurulu bilgisayarlara Android işletim sistemi kurabilmenizi sağlayan ücretsiz bir yazılımdır. Bu yazılımı kurarak Android işletim sisteminin 4.0.3 sürümünü Windows'unuz üzerinden kullanabilirsiniz. Bu sayede Windows'unuz üzerinde Android uygulamaları kullanabilir ve oyunları oynayabilirsiniz.

Windroy yazılımı ile akıllı cihazlarda günümüzde en sık kullanılan işletim sistemi olan ve binlerce ücretsiz uygulama ve oyuna sahip olan Android işletim sistemli bir cihaza sahipmiş gibi oluyorsunuz. Yazılımı kullandıktan sonra akıllı cihazlarda dokunmatik olarak kullanılan Android işletim sistemini fare aracılığıyla kullanabiliyorsunuz. Hatta Google Play üzerinde istediğiniz uygulama ve oyunları indirebiliyorsunuz. 


Artikel Terkait

Windroy 4.0.3 Android İşletim sistemleri (BİLGİSAYAR)
4/ 5
Oleh

Berlangganan

Suka dengan artikel di atas? Silakan berlangganan gratis via email