1 Eyl 2013

DeperationS Facebook Uygulamaları Nasıl Yapılır ? Geniş Özet- Hemen Oku !

DeperationS Facebook Uygulamaları Nasıl Yapılır ?

Yazımız uzun gibi gözükse de arkadaşlarımız için uygulamaları detaylıca anlattım.
Öncelikle Uygulamaların Firefox ve Chrome’da çalıştığını Belirtelim. İnternet Explorer’da Çalışmaz (explorer’da ne dostum !)

Durum,Sayfa Beğendirmek ve Abone Kasmak İçin;

+Facebook'ta yaşınızın +18 ve üstü olması gerekir.
+Abonelik Ayarlarınızı Açmanız Gerekir.Aboneliklerinizi Açmak İçin Tıklayınız : TIKLA 
+Abonelik Ayarlarınızın Herkese Açık Olması Gerekir .

+Paylastiginiz Durumun Bu Sekilde Olmasi Gereklidir:


Soru 1- Benim Durum,Fotoğraf Veyatta Sayfa İd'im hangileridir ? Nedir ?


Soru 2- Token Nasıl Alınır , Benim Tokenim Hangisidir ?

Şöyle açıklayalım ki ; bazı uygulamalarda tokenler url'nin sadece belli bir kısmı oluyor. Bazı uygulamalarda da tokeni (URL'yi) full yapıştırarak giriş yapabiliyorsunuz.

Mesela bir uygulamanın tokeni;
https://login.skype.com/COPY_ALL_THIS_URL#access_token=CAAAAPJmB8ZBwBACB5VKw6aF8A2ugjsxlBJLL24A6jsNVsi2ZBOGjAZCXG0HtQmphKdK9jKumLQdKhOpjcjuCcsnqzZBKJW3VxgHbzJiomgKZBWUGTVROVgLzsoHv5xsZAXOSxQVZAhQ34SbP2bZACKFfJZAoEMxXvxTBZBv23TlgZCMZC7s89ZCgKj8JD&expires_in=5184000

Misal veriyorum sizin bu uygulamadaki tokeniniz "acces_token="yazısından sonra başlayan CAA'dan 
"&expires_in" yazısına kadar olandır.

Mesela bazı uygulamalarda ise url nin tüm kısmını yapıştırıp giriş yapabilirsiniz. Bunu uygulamalarda belirtirim zaten.

Soru 3- Sayfa Durumları Nasıl Beğendirilir ?

Sayfanızın id'ini kopyalayarak;

Sayfa idininiz 180206448824844 Buysa yanına "_" Alt tire işaretini çekerek durumunuzun idini girebilirsiniz.
Mesela bir sayfa durum idi ;
180206448824844_3300076236953

Soru 4- Yorum Nasıl Beğendirilir ?

Profil idiniz mesela (Sallıyorum) "1848699715" Buysa yanına "_" Alt tire işaretini çekerek yorumunuzun  idini girebilirsiniz.

Bu işlemler bu kadar basit arkadaşlar daha fazla soru yazmadım,eğer sorunlarınız olursa bildirin .







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Terkait

DeperationS Facebook Uygulamaları Nasıl Yapılır ? Geniş Özet- Hemen Oku !
4/ 5
Oleh

Berlangganan

Suka dengan artikel di atas? Silakan berlangganan gratis via email